fbpx

אתם ללא ספק מרשימים, אבל אתם יכולים יותר, ובכמה צעדים פשוטים.

רושם ראשוני- 

אחת הקלישאות הידועות לשמצה בעולם העסקי: “אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני”. ומה לעשות שבמקרה הזה, מדובר באחת הקלישאות המדויקות והאלמותיות בעולם בו אנחנו חיים, ובמיוחד בעידן האינסטנט העוטף אותנו מכל עבר. כמה זמן בדיוק יש לכם?  מחקרים אומרים, 3 עד 10 שניות. אני אומרת שהגורל נחרץ כבר לאחר מבט קצר. 

בעולם הדיגיטל, לנוכחות שלכם משמעות הרבה יותר גדולה על הרושם הראשוני, כי להבדיל מפגישה פנים מול פנים של כמה שניות\ דקות, באינטרנט יש זמן לחקור, להבין עלינו הכל, מה אנחנו אוהבים, לאיזה מוזיקה אנחנו מקשיבים – וכמובן, למי אנחנו מצביעים ומי החברים שלנו. כל אלו הופכים את משימת הרושם הראשוני בדיגיטל ליותר נכונה, מדויקת ואנושית יותר.  

השילוש הקדוש- 

ומה מרכיב את אותו רושם ראשוני? מה הופך אותו לחשוב כל כך? מהי אותה נוכחות שכולם מחפשים באחרים ובעצמם? מדובר בשילוב של 3 אלמנטים: כריזמה (אנרגיה), ביטחון עצמי, ונראות (מראה חיצוני, לבוש וטיפוח) – כל זה כמובן לצד הבנה עמוקה בנושא הרלוונטי. מחסור של אחד מהאלמנטים האלו, עלול להביא לחוסר ביטחון שמוביל לפגיעה בכריזמה ומשם – לגמגום בזמן האמת = דבר שלדעת רבים מתפרש כאי שליטה בידע (למרות שאתם שולטים בידע בכל מצב אחר). 

“הנוכחות שבחדר” היא הרבה פעמים מה שיציל עסקה, מה שיסגור את ראיון העבודה לטובתנו, ומה שיביא ללחיצת היד המיוחלת. ואת זה ניתן להשיג תוך כדי תרגול קבוע ושיפור העצמי (פנימית וחיצונית). 

אימון כריזמטי

זה נכון שלא כולנו נולדנו כריזמטיים, אבל מדובר בסה”כ בשריר שצריך לפתח. פעם אחר פעם ובלי לוותר. לשפר את עצמנו ולהבין במדויק איך להשאיר את העומד מולנו; בציפייה למשפט הבא שלנו. וזה כל הסוד של הקורסים המקצועיים של Wewin. בסיומם – היכולות הבין אישיות שלכם ישתפרו פלאים, ואת זה אנחנו אומרים מתוך ניסיון של מאות בוגרים שכבר עושים חיל בשוק העבודה והעסקים. 

קורס עמידה מול קהל מבית Wewin בהנחיית צוות מרצים מוכשר ובהובלת היבה חלבי, קורס מקיף שבסופו תצאו גם עם סרטון תדמית, גם תתרגלו עמידה מול מצלמה וקהל – וגם תבינו שהכל עניין של עמידה נכונה, שפת גוף והבנה עמוקה בחומר תוך שידור ביטחון. זה הכל. ובעצם, תוסיפו לכל זה גם קצת קסם אישי.