fbpx

ההזדמנות העסקית הבאה, שכלל לא ידעתם על קיומה.

ידע = כסף.  

הידע שלכם הוא כלי העבודה החשוב ביותר שניכסתם לעצמכם במשך השנים. ועכשיו, כשאתם מרגישים מספיק בטוחים בעצמכם  ובידע שצברתם – זה הזמן לחלוק. בין אם בהרצאות מול קהל, שיעורים פרטיים, או אפילו לבני המשפחה. כשיש לנו ידע, היצר המידי שלנו הוא לחלוק אותו. 

פסטה? חישוב ROI? מקרמה? 

היום, לידע שצברתם במהלך חייכם יש ערך כספי. כי בעידן הכפר הגלובלי שלנו, לכל פיסת מידע יש קונה. בין אם בגבולות הארץ, או מחוצה לה. 

זה יכול להיות שיווק דיגיטלי, אפייה, בישול, תפירה, מתמטיקה, מוזיקה או כל תחום אחר בו צברתם ידע.
אנו ב-Wewin  מובילים ביחד עשרות יזמים במגוון תחומים – לשיווק הידע שלהם. בין אם באינטרנט, בקורסים ייעודיים או מפה לאוזן. בעיקר כי אנחנו מאמינים שידע זה הנכס היחידי שהוא בלעדי לכל אחת ואחד מאיתנו, וככזה – ביכולותיו לשנות את הדרך בה אנשים אחרים חושבים, פועלים ומתנהגים. 

האינטרנט הוא המקום הנכון ביותר ללמוד בו, להתפתח להעמיק הבנה בתחומים רבים ומגוונים, כך שככל שתדעו יותר, תלמדו יותר, תחקרו יותר – כך תהפכו למאגר ידע נחוץ שיש לו קונים. להפוך לאוטוריטה בתחום מסוים, זו השאיפה של כל מורה מאז ומתמיד – וכיום, האינטרנט פותח לנו דלת למחקרים בכל נושא ותחום. ובדיוק את זה אנחנו מלמדים ב-Wewin בהדרכת היבה חלבי. למצוא נישה, לחקור עליה, להבין אותה – ולבסוף, לבנות קורס ומוצר אינטרנטי רלוונטי לתחום הלימוד. 

גם אם מדובר בקורס, או בשיעור אחד בודד, כיום – יש בידכם את כל הדרכים להכניס כסף מהידע שצברתם. וזה אחד היתרונות הבולטים של העידן בו אנחנו חיים. כל מה שאתם צריכים זו מצלמת אינטרנט, לוח מחיק וכמובן, גם קצת ייצוגיות לא תזיק😊  

לא חייבים לשווק לבד. בינתיים.

קיימים עשרות פורטלים הפועלים בתחום מכירת הידע, כשהגדולים שבהם הם  Udemy, Coursera, Lynda המאפשרים לנו בלחיצת כפתור – לפנות למאגר עצום של גולשים המחפשים ידע. והרבה ממנו. כלומר, שימוש בפורטלים ייעודיים יכול לחסוך לנו הון בעלויות השיווק, ללמוד ממתחרים על הדרך והשיטות בהן הם עובדים, ולהתאים את טכניקת העבודה בהווה ובעתיד, ובכלל – האתרים האלו מספקים  לנו לקוחות פוטנציאלים שנמצאים בעמדה בשלה לרכוש ידע, כך שכל מה שעלינו לעשות – הוא ללמוד איך עושים את זה נכון ואיך לפנות אליהם בדרך הנכונה ביותר. 

אז תעשו כוס קפה, שבו מול הדף ותכתבו מהו המקום בו אתם יכולים ללמד אחרים ולעזור להם, כך יהיה לכם הרבה יותר קל להתחיל.  

הצטרפו למאות אלפי בעלי עסקים ברחבי העולם שכבר בחרו לשתף את הידע שלהם וליצור הכנסה נוספת. אנחנו ב-Wewin  נלווה אתכם מהרעיון, ועד המימוש. כל הדרך לשיעור הראשון שתמכרו.

ההזדמנות העסקית הבאה, שכלל לא ידעתם על קיומה.