fbpx

חושבים שעבודה מהבית טרנד? תחשבו שוב. זו הטעות שכולכם עושים:

“העתיד הוא באונליין”. בטח שמעתם את המשפט הזה עשרות פעמים (לפחות) ומכמה כיוונים שונים. אך לדעתי אנחנו כבר מזמן בעתיד (לפחות בהקשר הזה), והרבה לפני הקורונה. 

ZOOM, שיחות ועידה, חדרים בגוגל. כל אלו היו כאן הרבה לפני המגפה שהתפרצה לחיינו – ומי שהרגיש את השטח, ידע להגיד לכם לפני שנים שהעתיד הוא שליטה וניהול מרחוק. זה לא סוד ששיחות וידאו מקצוות שונים של העולם – שמתנקזות לכדי החלטות משמעותיות לגוף ולארגון קיימות כאן שנים. 

והקורונה?  הקורונה הייתה רק הזרז.

עבודה מהבית – מהפכה מחייבת מציאות

גם היום וכמובן שגם בעתיד. עבודה מהבית – היא נגזרת ממהפכה גדולה יותר. מהפכת האונליין. עסקים שעד היום חשבו  שהם לא צריכים להתחבר לאונליין רק כי יש להם חנות קטנה, קיבלו קריאת השכמה עוצמתית במיוחד.

ניתן להסתכל על הדוחות הכספיים של אמזון בשנת 2020 כדי להבין שגם משבר כלכלי עצום לא עוצר את הציבור מלקנות, ונראה שההפך הוא הנכון. כשאנשים בבית, וכשיש להם שירות קניות המציע להם סחורה איכותית עד דלת הבית – המכירות גוברות והופכות לחלק בלתי נפרד מניהול משק הבית. 

פיתוח מוצרים דיגיטליים הוא עולם ענק השופע באפשרויות להתפתחות עסקית והכנסה נוספת. הדרך הנכונה לפיתוח מוצר דיגיטלי הוא קודם כל לחשוב על הפתרון שאתם מעניקים לבעיה כלשהי תנסו להיות חלוצים ולא שחקנים בשוק רווי. זה יכול להיות כל דבר החל מקורס אונליין המסכם את הידע שלכם בדרך נוחה ומקצועית ועד לשירותי אונליין בהם אתם מעניקים תמיכה טכנית שיווקית ספורטיבית או כל תחום אחר. הכל אפשרי והכל בר ביצוע. כל מה שצריך זה לפתוח את הראש וכמובן – לבנות את זה נכון, ואנחנו ב-wewin בהדרכת היבה חלבי – מומחים ביצירת מוצרים דיגיטליים. כל מה שצריך זה רעיון טוב והמון מוטיבציה. 

עדיין לא בדיגיטל? זו טעות! 

בתקופה האחרונה, כל חנות קטנה ועסק משפחתי – מציעים את מרכולתם באיסוף עצמי או בקניה טלפונית, בעיקר בגלל שהם לא השכילו להקים אתר אינטרנט למכירות בזמן. נכון שלא לכולם זה מתאים, אבל נוכחות אונליין חזקה בכל אמצעי המדיה, גם אם לא למכר ישיר – היא חובה ב-2021, והיום ניתן להגיד זאת בוודאות.

עבודה מהבית (מרחוק), קניות אונליין, מועדוני לקוחות באימייל, מועדוני לקוחות ב SMS זה עתיד העבודה והעסקים בעולם המודרני. תתאימו את עצמכם, תבינו את היתרונות ואת החסרונות – ובנו תוכנית פעולה כדי שתבואו מוכנים לעתיד.
אז לא, עוד לא איחרתם את הרכבת. היא עדיין בתחנה, אבל שלא יהיה לכם ספק – היא מתמלאת בקצב מסחרר, ואם לא תקנו כרטיס בהקדם – פשוט לא יהיה לכם מקום 😊