מייקל ג’ורדן שחקן הכדורסל האגדי אמר פעם “כישרון מנצח משחקים, אבל עבודת צוות ואינטליגנציה זוכים באליפויות”. אבל איך בונים צוות מנצח? כזה שעובד בתיאום ויוצר אינטראקציה חיובית שמעלה את התפוקה? ראש הצוות, המנהל או בעל העסק שבוחר את העובדים שלו רוצה להפוך אותם לצוות מנצח שעובד ביחד בהרמוניה ומצליח לעמוד ביעדים. אבל איך עושים את זה?

מה מטרת הסדנה?
מטרת הסדנה היא לתת להקנות לעסק או לארגון את הכלים והידע לבחור את האנשים הנכונים כך שירכיבו את הצוות הטוב ביותר והיעיל ביותר לביצוע משימות שונות.


למי מיועדת הסדנה?
הסדנה מיועדת לכל ראש צוות, מנהל או בעל עסק שרוצים להשיג יותר מהצוות שלהם. לא סתם נאמר “השלם גדול מסך חלקיו”. מנהל חכם יצליח להרכיב צוות שבו חסרון של עובד אחד מתבטל אל מול יתרונו של עובד אחר, אך תחילה עליו לדעת איך לזהות את התכונות האלה בכל עובד ועובד.


כמה זמן נמשכת הסדנה?
משך הסדנה משתנה בהתאם לצרכי הלקוח, העסק והארגון. ניתן לבחור בין סדנה מקוצרת באורך חצי יום (4 שעות אקמאיות) ובין סדנה ארוכה הנמשכת יום מלא (8 שעות אקדמאיות). 


מה לומדים בסדנה?
במהלך הסדנה נלמד איך המנהל מוביל את הצוות לעבודה משותפת בצורה הרמונית:

מה יקרה בסיום הסדנה?
בסופה של הסדנה תדעו איך לזהות את היתרונות והחסרונות של העובדים ולהפוך חיסרון של אחד ליתרון של אחר, תדעו איך לגבש את העובדים ולגשר על ההבדלים ביניהם וליצור צוות מנצח המתנהל בצורה עצמאית ופרודוקטיבית המביא לתוצאות ועומד ביעדים.