סדנת הערכת עובדים 
הנרי פורד אמר פעם ש”הדבר היחיד שהוא גרוע יותר מלהכשיר עובדים ולראות אותם עוזבים, הוא לא להכשיר אותם ולראות אותם נשארים”.

כל עסק או ארגון מתבסס על העובדים שלו כדי להצליח. הם אלה שמוכרים ללקוחות, הם אלה שנפגשים עם ספקים, הם אלה שמייצרים את המוצר או מעניקים את השירות ולכן, חשוב לדעת להכשיר אותם בצורה הטובה ביותר על מנת שיצליחו להתנהל בתפקיד בצורה הטובה ביותר.
הערכת עובדים מוצלחת ויעילה, תבטיח את שביעות רצונם לאורך זמן ותביא לתפוקה גדולה יותר לארגון או לעסק.

מה מטרת הסדנה?
מטרת הסדנה היא לתת להקנות לכם המנהלים וראשי הצוותים את הכלים והידע כיצד להעניק לעובדים החדשים ולעובדים הקיימים את הידע הנכון וטוב ביותר כדי לבצע את העבודה שלהם בצורה המתנהלת ללא תקלות וללא בעיות, דבר המעלה את התפוקה כמובן, לצד שיפור מיומנויות מתן משוב של המנהל בארגון.

למי מיועדת הסדנה?
הסדנה מיועדת לכל ראש צוות, מנהל או בעל עסק הרוצים להשיג יותר מצוות העובדים הקיים שלהם ומהעובדים החדשים שהם יגייסו. לא סתם נאמר “תן לאדם דג והאכלת אותו לארוחת ערב, למד אותו לדוג והאכלת אותו לכל החיים”. ככל שתשקיעו בהכשרת עובדים טובה יותר, עניינית יותר, ממוקדת יותר, כך תצליחו להכשיר עובדים בעלי ידע שיוכלו להתמודד עם כל אתגר בעבודה.

כמה זמן נמשכת הסדנה?
משך הסדנה משתנה בהתאם לצרכי הלקוח, העסק והארגון והיא כוללת תרגול פרונטלי. ניתן לבחור בין סדנה מקוצרת באורך חצי יום (4 שעות אקדמאיות) ובין סדנה ארוכה הנמשכת יום מלא (8 שעות אקדמאיות).

מה לומדים בסדנה?
במהלך הסדנה נלמד איך להכשיר את העובדים כדי שיוכלו לבצע את התפקיד שלהם על הצד הטוב ביותר:

מה יקרה בסיום הסדנה?
בסופה של הסדנה תדעו כיצד להעצים את העובדים שלכם כך שיוכלו לעבוד טוב יותר ויעמדו ביעדים בקלות ויהיה בידיכם ארגז כלים ייחודי להערכה מקדמת והכשרת עובדים מיומנים ואפקטיביים.