סדנת התמודדות עם קונפליקטים
פעמים רבות מנהלים, ראשי צוותים ובעלי עסקים נתקלים בקונפליקטים המקשים על ניהול העבודה בצורה תקינה ורציפה. יש כאלה שהולכים “לפי הספר” ואומרים אני נותן פתרון לפי נהלי החברה ויש אחרים שדווקא מחפשים פתרונות יצירתיים.
לא משנה באיזה קונפליקט מדובר, חשוב לפתור אותו כמה שיותר מהר כדי לא ליצור בעקבותיו בעיות גדולות יותר.

מה מטרת הסדנה?
מטרת הסדנה היא לבנות ארגז כלים עם מגוון שיטות וטכניקות להתמודדות עם קונפליקטים בעבודה המשפיעים על התנהלות הצוות ועל התקדמות העבודה.

למי מיועדת הסדנה?
הסדנה מיועדת למנהלים, ראשי צוותים ובעלי עסקים המתמודדים עם קונפליקטים שונים בינם ובין העובדים שלהם, בין עובד לעובד ובין עובד לארגון.

כמה זמן נמשכת הסדנה?
משך הסדנה משתנה בהתאם לצרכי הלקוח, העסק והארגון. ניתן לבחור בין סדנה מקוצרת באורך חצי יום (4 שעות אקמאיות) ובין סדנה ארוכה הנמשכת יום מלא (8 שעות אקדמאיות).

מה לומדים בסדנה?
הסדנה נחלקת לשני חלקים:

נבחן את הפסיכולוגיה של השינוי, נבין מהו קולנפליקט ומדוע חשוב להתמודד איתו ויתרה מכך, נלמד איך להתמודד איתו.

נלמד איך לפתור קונפליקט, נבין כיצד לחת ושחיקה משפיעים על העובד ועל הארון ונבין איזו השפעה יש לפרשנות האישית של המנהל בארגון על הקונפליקט ופתירתו.

מה יקרה בסיום הסדנה?
בסופה של הסדנה תדעו איך לזהות את היתרונות והחסרונות של העובדים ולהפוך חיסרון של אחד ליתרון של אחר, תדעו איך לגבש את העובדים ולגשר על ההבדלים ביניהם וליצור צוות מנצח המתנהל בצורה עצמאית ופרודוקטיבית המביא לתוצאות ועומד ביעדים.