אם תשאלו אותי מה “המתכון” לפרזנצטיה מנצחת, אני אענה שצריך: ידע, מסר ברור, עניין, צבעוניות, אינטונציה ואישיות. כמובן שכמו בכל מתכון כל אחד מוסיף את המרכיב הסודי הייחודי לו שהופך את הפרזנטציה שלו לוואו.

מה מטרת הסדנה?
מטרת הסדנה היא להקנות למשתתפים ידע וכלים להפוך כל פרזנטציה, כל ישיבה וכל תדריך מעוד הרצאה משעממת לחוויה מעניינת ומסקרנת המעודד שיתוף ידע ולמידה.

למי הסדנה מיועדת?
הסדנה מיועדת לכל אלה הרוצים לשפר את יכולת בניית הפרזנטציה והצגתה בפני קהל. בנוסף, מתמקדת הסדנה גם בפרזנטציה במהלך ניהול ישיבות ותדריכים אשר תורמת לדיון אפקטיבי.

כמה זמן נמשכת הסדנה?
משך הסדנה משתנה בהתאם לצרכי הלקוח, העסק והארגון. ניתן לבחור בין סדנה מקוצרת באורך חצי יום (4 שעות אקמאיות) ובין סדנה ארוכה הנמשכת יום מלא (8 שעות אקדמאיות).

מה לומדים בסדנה?
במהלך הסדנה נדון במספר נושאים:

כיצד פרזנטציה תורמת למכירות, כיצד להתאים אותה לקהל היעד, כיצד לבנות אותה בצורה זורמת ועניינית, כיצד שפת הגוף של המציג משפיעה על הפרזנטציה.

נבין מהם מרכיבי הדיון ואיך אפשר לרתום אותם ללמידה, נגדיר את מטרות הישיבה ונבין כיצד קביעת המשתתפים בדיון ומשך הישיבה משפיעים על הצלחתה.

ישיבה מתגלגלת, סיעור מוחות, שולחן עגול ונבין איזו ישיבה מתאימה לאיזה דיון

מה יקרה בסיום הסדנה?
בסיום הסדנה תרגישו שאתם יכולים להיכנס לחדר הישיבות או לאולם ההרצאות ולהרגיש שהשליטה בידיים שלכם. יהיה לכם “קלף מנצח” ייחודי עבורכם שיתן לכם את הכלים והטכניקות להעביר כל פרזנטציה וכל ישיבה בצורה עניינית, ממוקדת.