סדנת תקשורת בינאישית בניהול 
יש מעין סטיגמה כזו על מנהלים שהם אנשים קרים. אומרים שכל מה שהם רואים לנגד עיניהם הוא את השורה התחתונה, שהם לא רואים את האנשים אלא רק את היכולות שלהם. בשנים האחרונות חל שינוי בהשקפת העולם כי העובד הוא סך כישוריו וכיום מתייחסים אל העובדים כאל הרבה מעבר לסתם עוד בורג במערכת.

מה מטרת הסדנה? 
מטרת הסדנה היא לעזור למנהלים ולבעלי עסקים להבין כיצד הרגש משפיע על תפקודו ותפוקתו של העובד. הסדנה עוזרת להבין איך להשתמש בשפה רכה ונעימה בכדי להעביר מסר לעובדים בצורה כזו שתבטיח את ההירתמות שלהם לתהליך.

למי מיועדת הסדנה?
הסדנה פונה לכל ראש צוות, מנהל מתחיל, מנהל בכיר או בעלי עסקים קטנים ובינוניים הרוצים לשפר את יכולת הניהול שלהם ואת היכולת להקשיב לעובדים “מבין השורות” כך שהם ידעו להבין מה הם צריכים ורוצים כדי להצליח במקום העבודה.

כמה זמן נמשכת הסדנה?
משך התוכנית משתנה בהתאם לצורכי הלקוח. ניתן לבחור בסדנה קצרה (4 שעות אקמאיות) הנמשכת חצי יום ובין סדנה ארוכה (8 שעות אקדמאיות) הנמשכת יום מלא.

מה לומדים בסדנה?
הסדנה משלבת בין ידע תיאורטי ובין התנסות מעשית על ידי סימולציות, עבודה ביחידים ובקבוצות אלה הם חלק מהתכנים בהם נעסוק במהלך הסדנה

מה יקרה בסיום הסדנה?
בסיום הסדנה תגלו שנפתח לכם ערוץ תקשורת מיוחד עם העובדים ושה”קליטה” שלכם לצרכים שלהם ולרצונות שלהם התשפרה והתחדדה. מעכשיו תוכלו לנהל את העובדים בצורה איכותית יותר שתוביל כמובן לביצועים ולתפוקה טובה יותר.